Los Angeles

City of Angels. Efter en hel dag i Santa Monica så sitter vi nu i en otroligt skön soffa i huset och kollar på "spirit". Det är otroligt fint här, under dagen har det varit ca 30 grader ute men det blir kyligare på kvällarna har jag märkt. Jetlag är något jag inte har lagt märke till precis men å andra sidan brukar jag ha ganska lätt för att vända och vrida på dygnen hit och dit.
Imorgon blir det förmodligen stranden på förmiddagen och sen på eftermiddagen ska vi ta oss en sväng till Hollywood och hajka lite! Ser fram emot det något otroligt :)
Jag tror inte jag har fattat att vi är här än, jag brukar ju inte fatta vart jag är när jag reser iofs men man kunde ju hoppas att jag skulle göra det åtminstone när man är på andra sidan atlanten och andra sidan USA men som Felle sa. "Det kanske kommer när du har varit hemma i två veckor". Man kan ju alltid hoppas!
Nu luktar det ungspankaka i hela huset! Det är jag som bjuder på kvällsmaten så jag blir väl serverad imorgon eller något vem vet! Ha det fint där hemma eller vart ni nu befinner er. Vi har det förbannat bra här i alla fall! :)

Kommentarer
Postat av: bitterlina

dumma er:( låter som en dröm:) hoppas ni tar mycket kort för min skull, speciellt om ni åker till san fransisco. you're living my dream girls

2010-11-03 @ 23:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0