Sjukhus hussjuk sjuhusk husksju juskhus

När jag väl känner att jag börjar må bra igen DÅ skickar mamma iväg mig till läkaren... Känns fett ovärt för jag vet att de möjligtvis kan påpeka att jag har lite för lågt blogdtryck men det är säkert inget med halsen nu, det värsta är ju redan över liksom. Men duktig som jag var så fick jag efter en timmes sökande kontakt med en sköterska på vårdcentralen som bestämde att hon skulle kolla i min hals. Det ska tilläggas att även hon lät tveksam!

Så jag har alltså en rolig dag framför mig kan jag ju lova! (inte) Sitta i ett väntrum i SÖderköpingsvårdcentral är inget jag hurrar över precis om jag säger så...



Meeen aja nu ska det va så i alla fall ching ching på er allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0