Tjejen som kan konsten att göra 2 saker samtidigt!

Asså ibland är jag bara så himla bäng!

Först smsar jag lite med linnéa och så ser jag att klockan springer iväg och att jag måste in i duschen innan jag ska iväg till vårdcentralen. Så jag lägger mobilen på handfatet i badrummet och hoppar in i duschen. När jag står med schampo ända ner på ryggen ringer självklart mobilskrället och eftersom man aldrig vet om det är jobbet så var jag tvungen och kolla vem det var som ringde denna olägliga tid. OPTIKERN stod det självklar och då var jag ju också tvungen att svara (men jag han torka händerna torra innan jag tog i mobilen (dock inte örat) ). Det första hon säger är "stör jag" och jag bara "nej då det är lungt" (dagens skämt liksom eller!?) och sen började hon babbla om några bågar och jag svarade vänligt medans jag höll på att frysa ihjäl.

Tyckte det var lite typiskt mig att jag alltid måste svara när nån ringer hur pass upptagen jag än är typ! Ringa upp är ju för mesar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0