I dreamd a dream

Inatt drömde jag att jag spelade fotboll! Åhhh vad jag saknar det...  Jag drömde massor inatt! Jag var värsta decktektiven också, As ball var jag! Sen fick jag även för mig att snubben i "nightmare on elmstreet" var i mitt rum så jag var tvungen att tända lampan (ja jag är inte riktigt vuxen än). Men jag släckte den ju så klart efter att jag har kollat så han inte stod i rummet!

På tal om att vara barn så ska nu Nästa hela familjen Filipsson/eriksson åka och handla! Alltså Mamma,Pappa,Elin och jag! känns som man har gått tillbaka i åldern då man inte kunde vara ensam hemma medans någon åkte och handlade. Men nu är vi ju familjen party så alla behöver olika saker och då får helt enkelt alla hänga med också! Dock inte Emma för hon är ju i Västerås och Zorro får nog stå ut med att va ensam hemma ett tag. Den busen hoppade för den delen upp i min säng när jag var på toa i morse. Tror han saknade mig den lilla stunden jag var borta helt enkelt!

Nuuuu ska jag göra något vettigt! Typ packa till L.A kanske? undrar vart vi har våra reseväskor? Aja hakuna matata! Ses ikväll kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0