I was born to make You HAPPY

Asså kan du bara släppa min näsa? Jag kan ju knappt andas här! Okej jag får väl ta och öppna munnen då för en gångs skull då...

EMD bara wainar på tv:n nu på IDOL snälla sluta sjung säger jag bara ni har förpestat den där låten mer än vad den var förpestad redan! Lovar att den kommer som nått plågsamt skämt på radion sen som de kommer spela 24/7 nu bara för att jag skrev det där...

Jag är SÅ taggad på imorron!! Fast mor min glömde ju min viktigaste assesoar (hur fasen stavas det då!?) på jobbet (dagiset) Men jag får försöka överleva eller helt enkelt köpa det imorron (det är faktiskt viktigt!)

Nu ska det mysas med glass och smälta bäääär :) Herrå!


Felle och jag taggar utklädnad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0