Laugh and Cry

Asså igår! det finns ett ord som beskriver det! "Värme".

Först vaknade jag brevid finaste killen som låg i min säng <3 sen efter höstpromenad och massa mys så åkte han hemmåt och jag satte igång med städningen för SEN skulle min bruttor komma på kvällen! Vilket de också gjode ;) det blev tackopaj, kladdkaka och godis (alla har vi ångest dagen efter, men lollo du var ändå värst;) ) Alias och kortspel, man skratta nästan tills man grät! (Där av rubriken). Elins kommentar imorse var "antingen var det tyst eller så satt dem och skrek" hon menade att vi var tysta när vi pratade och skrek när vi skrattade. mitt svar på det blev " ska man skratta så ska man göra det ordentligt annars kan man ju skita i det!" That's how we roule!

asså tjejer! detta ska vi göra om igen och igen och igen!:D Tog för lite bilder gjorde vi med men man får väl hålla minnet i trim helt enkelt ;)

Det var allt för mej tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Charlie

Ja! "ska man skratta så ska man göra det ordentligt annars kan man ju skita i det!" Det var det bästa citatet på länge:P Vi får ta fler kort när vi ska till carro & ta med Alias då tkr jag! HAHAH



Puss & Kram Från lilla mig

2010-10-19 @ 11:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0