Run away to the stars

Oj här var det länge sen jag skrev! Men mitt liv flyter på bra för tillfället så jag vill inte stanna upp nu! Helgen var helmys med pojken min :) Och det bjöds även på bowling (jag kom 2:a ;) ) och biljar och dart! Ruskigt roligt vill jag bara påstå!

Idag är vädret något av det finaste så det tänker jag ta vara på så mkt som mäjligt! Ska Hämta upp Linnéa åka in en snabbis till stan där vi möts upp av Leffler med :) sen blir det promenix (min andra för dagen) i sörping då vi bara ska sluka det fina vädret och tycka om varandra! Det borde alla göra oftare faktiskt. Tror jag ska ta med mig kameran dagen till ära:)

Nu ska jag kila iväg igen!



Did somebody say it's gonna be easy
til you get to where you do belong
you newly opened mind explains the reasons
why you have to carry on
Just run away to the stars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0