Friends

Jag kan inte ens beskriva gårdagen med ord. skulle jag göra det skulle det nog i alla fall bara stå "KÄNSLOR" för det var allt vad gårdagen handlad om. Jag har så himla underbara vänner och även om nån flyttar 15 mil ifrån oss eller nån skaffar kille och får mindre tid eller vad som helst så kan man ändå alltid se till att ha det lika soppen som det var innan allting hände!

Det jag vill komma till är att jag har så himla sjukt fina männoskor omkring mig varje dag! Nu saknar jag bara min Werner som ska komma hem nu!!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: carro

Jag vet :) Vi har världens finaste och underbaraste vänner! Det är inte illa pinkat ;)

2010-09-19 @ 13:17:58
URL: http://kaleidoscopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0