Hemkommen

NU är jag hemma och jag har ångest enda upp till öronen. Vad fasen ska jag göra nu? jag har inget jobb och inget plugg och visst jag har lite pengar att resa för men sen då? vad gör man när allt är slut, även mina idéer? Får väl helt enkelt försöka luska ut någonting att göra för så här kan man ju inte ha det!

Upptäckte på facebook att man var ganska efterlängtad nu när jag kom hem. Känns ju ganska bra i alla fall att man inte är helt bortglömd :) För det är ju inte ni heller från min sida sett alltså!! Dock så orkar jag inte med nått just nu, har väl nått PMS ryck eller något vad vet jag.

MEN kläderna är i tvätten och hälften av all packning är numera uppackad och det är dags att ta tag i den andra hälften nu (måste slänga en hel del kläder från min garderob har jag upptäckt för det får inte plats:S ) O well ha det bra alla människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0