Så mkt att göra så lite tid!

Massor massor massor att göra och dygnets 24 timmar räcker knappt till vill jag lova! igår blev det att träffa massa underbara människor och även en tur till kiropraktorn! (tack och lov) inte ofta man tkr om att lägga 300 spänn på det men den här gången kunde jag nog betalat dubbelt upp!

Idag blev det in till stan igen efter att ha försökt röja upp i huset innan, i stan träffade jag o carrosarna vår gammla lärare Eva som satte sig ner och tog en fika med oss förbaskat mysigt :) Nu ska jag väl ta och ställa mig i köket och försöka laga en måltid till Jocke och Elin och mig och håll nu tummarna för jissenamn för man vet aldrig vart detta kan sluta!

Över och ut slut ;)

Btw imorron är det Kalas för Linnéa och DET ser jag verkligen fram emot!

Kommentarer
Postat av: Jock3

Jag kan starkt rekommendera Annas Tacospaj till alla som ännu inte har provat den! ;)

2010-09-05 @ 21:07:18
URL: http://jock3s.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag har smakat Annas tacopaj! Och faktiskt så tänkte jag på den senast igår xD Frågade om receptet förra sommaren men har ännu inte fått det.. såå, Anna? ^^ hahaha

2010-09-06 @ 20:22:51
Postat av: Anna

Söta ni är hörre ni :) och nu har ju du faktiskt fått receptet Lollo så lycka till med det! ;)

2010-09-06 @ 21:20:13
URL: http://ormbunkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0