sleeep I neeeed it!

Klockan är snart 1 på natten. Jag kan inte sova för fem öre. Huvudet känns som det ska sprängas,ögonen kliar, jag kallsvettas och bara vrider och vänder på mig i sängen. Det här är andra gången jag startar datorn för att få nånting annat att tänka på men det går inte... Kom just på att Elin ska ha mitt hårband imorron så hon lär stampa in här om sisodär 6 timmar, jag slänger det till dörren och hoppas att hon hinner se det innan hon väcker mig. Önska kan man ju!

Jag funderade en stund på att öppna min gamla dagbok för att läsa om allt depressivt i den. Sen kom jag på att jag måste flytta på hela min säng för att komma åt den och det orkar jag inte. Jag skulle knappast må bättre av att läsa den nu heller när jag tänker efter. Suck, jag är hungrig också.

Jag hajar nu att det här inte heller kommer hjälpa för jag blir inte ett dugg tröttare av att blogga...Tänker på allt jag ska och borde imorron men jag skjuter nog undan de tankarna ett tag till för de ger mig bara mer huvudvärk och en konstig smärta i magen på det.

Mitt liv är inte en dans på rosor, eller så är det precis vad det är bortsätt från att nån har tagit bort bladen på rosorna och kvar är bara taggarna, aj.

Sov gott alla sömnlösa där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0