To do list

Jag har faktiskt gjort en "att göra lista" idag! Vill ni se den? sä här ser den ut:

- Frosta av frysen (för snart kan vi knappt stänga dörren)
- Dammsuga (har man hund så behövs det typ jämt och ständigt!)
- Handla mat (eftersom mor är sjuk så får hon skicka dottern på det, jepp)
 
Sen har jag en lite fortsättning för om jag hinner

- möblera om i rummet

Visst man kan tro att det inte är så svårt men det är det om man heter Anna för hon kan nämligen aldrig bestämma sig! Men jag kan ju i alla fall städa upp lite i rummet om inte annat :)

Jag skulle behöva reda ut mitt liv också men det tycks inte gå så bra för det är så tilltrasslat att jag inte hinner fatta vad jag själv vill för tillfället. Men de flesta knutar brukar ju faktiskt lösa sig!

Nu är det dags att sätta igång med arbete (som jag inte har för ajg är ju arbetslös mellan två jobb!)

Tjillevippen på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0