Nutiden

Sitter i min soffa och tittar på en film, jag undrar när nervositeten sätter in egentligen..
Jag hittar inte min Höst/vinter jacka vilket gör mig lite förbryllad med tanke på att jag ska vara i Åre imorron bitti och där lär det inte vara rena sommarvärmen precis. Om mindre än 7 timmar ska jag sitta på bussen och ust nu känner jag mig typ bedövad.

Funderar lite på vad de kommer fråga under intervjuen men jag tänker nog köra på att bara vara mig själv och hoppas att det duger :)

Nu ska jag gå oh göra något vettigt, vad det nu innebär! HA det fint allesammans :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

tror det kommer gå jättebra för dig :) men vad är det för typ av jobb? är det i backen eller...? :)

2010-09-15 @ 15:58:44
URL: http://mirjamlisa.blogg.se/
Postat av: Jock3

Det kommer gå bra :) va dig själv, det är mer än tillräckligt! Jag håller tummarna för dig, på riktigt!

2010-09-15 @ 20:52:00
URL: http://jock3s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0