2011-04-14

Nothing makes sense,
nothing makes sense anymore

I'm losing my breath,
I'm losing my right to be wrong

I'm frightened to death,
I'm frightened that I won't be strong

I wanna break all the madness
But it's all I have

Första dagen jag är ledig på 9 dagar. känne helt okej. Är trött även fast jag har haft ledigt men det är väl för jag har gjort en miljon saker. Det är konstigt att även fast man har så mycket att göra så hinner man tänka 10gånger så mycket. det är nog inget bra att vara tjej och kunna göra flera saker samtidigt alltså.

Men jag mår nog bra i alla fall :) Lite förkyld är jag ju alltid så det är som det ska! Nu ska jag DRA med Elin ut och springa! :) Herrå

"why does love allways feel like a bittlefield"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0