2011-04-16

Idag är det Catos dag. tråkigt att jag inte kan vara med och fira men jag måste vara med på hela utbildarhelgen på Kolmården. Men ett Riktigt stort grattis till dig iaf!

Elin och jag har lite myskväll här. Vi har precis sett klart 10 things I hate about you. Jag vara älsker den filmen! Heat Ledgers karaktär är så helt underbar att jag faller direkt. Älskar settet han vågar allting på helt klart:)



Snyggingen!

Nu har jag inget mer spännande att informera om. Känner att jag har tappat stinget i bloggen här! Men jag ska hälsa från Tigerungen, gorillabäbisen, noshörningsbarnet och alla andra från kolmården att de stormtrivs med våren! Precis som jag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0