2011-04-19

Yeeees jag har äntligen kommit igång tror jag!
Nu menar jag träningen seriöst! Sprang typ 5km med Cato igår (Känndes som 10 mil!)och för en som är så pass ovältränad som jag så tycker jag det är ganska bra gjort! Dock fick väl cato näst intill dra mig den sista biten;P

Så nu ska jag dra igång och röra på mig MINST 30 min per dag och då menar jag verkligen MINST en 30 min promenad! oavsett väder.



Sen har jag räknat ut att från att jag kom hem från fjällen så kommer jag ha jobbat alla dagar utom 3-4 i April! Sick!!! Men aja förhoppningsvis går jag ju på pluss när lönen kommer iaf! Nu ska jag iväg på McD jobb.

Längtar som en galning till min lediga dag på fredag!! MINA TJEJER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0