2011-04-21

Nu har jag i alla fall en ledig förmiddag :) Zorro håller på att ta kål på mig för han är så bångstyrig men jag ska väl ge mig ut på en prommenad med honom och sen ge mig ut själv och springa.

Btw vem tusan visste att det fanns en rädda willy 4? Inte jag iaf men det gör det! Jag skulle vilja genomföra nått renoverings projekt av nått slag. Hr bara ett problem, jag vet inte vad jag kan renovera! Någon som har nått förslag?

Aja det får vänta till lite senare. Zorro ligger snart i mitt knä, undrar om det beror på att han vill äta mina vindruvor (förmodligen) eller för att han vill att jag ska gå ut emd honom(kan nog stämma) Jag får väl ge han en druva då och sen gå ut helt enkelt!

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0