2011-04-30

Grattis Kungen det är din dag idag.
Och resten av sveriges med för den delen eftersom det är Valborgsmässoafton (måste varit en långrandigubbe som kom på det där ordet alltså!). Vi firar in våren så klart! Ikväll blir det inte hemma hos mig utan det blir hemma hos Sven, carros pojke. Tycker det kommer bli hel mys efter en dag på jobbet (Kolmården).

Har kommit på att det finns en nackdel med för många jobb. Jag är ofta på väg åt fel håll när jag kommer in i Nkpg eftersom jag är påväg till jobbet som jag inte ska till! MEN det har bara hänt en gång att jag faktiskt åkt fel.

Det jobbiga som är med att ha många jobb och samtidigt försöka ha ett liv och hålla koll och vara med sin umgängeskrets är att man sällan får någon egentid. Och att det är så jäkla mycket planering! Spontanitet noll känns det lite som och det gör mig stressad om något.

Det exktrems stora pluset med många jobb är att man träffar enormt mycket människor och man tröttnar inte lika lätt och kommer inte in  i någon vardagsrutin!



Men ikväll brinner eldarna och jag håller tummarna för att vädret blir minst lika bra som igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0