Bild + 10 fakta




1. Jag gillar skor, framförallt med färg!
2. Mina 4 sista siffror i mitt personnummer är egentligen bara två.
3. Jag ogillar fallkännsla, även den som kommer när man står i en hiss.
4. Jag är väldigt väldigt väldigt mycket kär i en kille som heter Joakim.
Jag har redan svårt att komma på vad jag ska skriva här ska tilläggas!
5. Det är sällan någon får mig att se normal ut på en bild.
6. Jag gillar att prova andras nagelak, framförallt om det är färg!
7. Jag tycker om att vara utomhus, bara man har rätt kläder!
8. Trivs bäst gör jag när jag är med dem jag tycker om och bryr mig om:)
9. Min högsta önskan är bl a att bli vuxen och skaffa familj och ett hus där alla som vill är välkomna vilken tid på dygnet som helst.
10. Jag har en Hund som heter Zorro.

Kommentarer
Postat av: miri

:D det ÄR du som tar bilden. du tog massa bilder den kvällen har jag för mig;)

2011-02-06 @ 18:15:34
URL: http://milj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0