En bild på mig och min bästa vän

Men haalllååå antingen skulle det bli miljoner fotton här eller så skulle det bli ett förjävlarns stort kort! Jag tror ändå alla vet vilka som är mina bästa/närmaste vänner!

Btw så har jag börjat drömma väldigt konstiga drömmar och alla handlar fasen om barn och graviditet att göra. Inatt var det visst Carro M och Lollo som fick äran att vara gravida! Grattis till dem :) MEN tack och lov så vaknade jag ju sen och jag hoppas som fasen att ni inte blivit på smällen flickor!!! Då har ni ju inte lyssnat nog på allt vi har diskuterat om preventinmedel med gänget! Jag vet iofs en tjej som fuskar med detta iaf, Ms L skärpning!! ;)



Nu är det 8 timmar på Mcd som jag har framför mig, money money money! Undrar vart mitt resemål blir sen :)

Ha en lungn o skön söndag nu everybody! :D

Kommentarer
Postat av: carro

inga bullar i ugnen vad jag vet ;)

2011-02-27 @ 17:13:25
URL: http://kaleidoscopic.blogg.se/
Postat av: Louise

haha! Samma här.....eller? ;) nejdå :D

2011-02-27 @ 19:40:54
Postat av: Anna

Tack tjejer det lugnar mig! SKYDDA ER!! :P

2011-02-28 @ 17:05:49
URL: http://ormbunkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0