Jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler

Vet ni vad? Jag tycker det här har varit den bästa helgen på länge nu med mina flickor! Länge sen vi umgicks så här mkt fy o skam på det! Tyvärr åker ju vår lilla lis fis, Som tilläggas ska har födelsedag idag! GRATTIS x20, hem till Jönköping. Men jag har faktiskt planer på att våldgästa tjejen om ett tag för det ska inte få gå så lång tid emellan vi ses! ICKE!


Just nu saknar jag faktiskt många personer, Felicia som befinner sig uppe i Björnrike är en av dem faktiskt. Vad skulle hon dit o göra så länge!? kom hem med dig igen! MEN vad bra är att jag kommer träffa henne om en månad :)


Werner är också saknad bara för jag vet att jag inte kan kontackta henne alls nu fram till nästa söndag! Men jag tror (Läs:vet) att hon har det bra  alla fall!



Jockepocke är saknad meeeed fast honom träffar jag ju förmodligen ikväll! och då ska jag vara kock och laga tacopaj! Dä ni;)

Nu ska familjen Filipsson/Eriksson trotsa kylan och gå ut med hunden och sen grilla korv ute på fältet, myyyyysigt! Jag ska brotta ned zorro i snön med (han behöver det).


Kommentarer
Postat av: miri

så himla söt han är då!!

2011-02-21 @ 20:11:32
URL: http://milj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0