Klagan om kvällen

Carro och jag som skulle till Linköping hamnade alltså i Hageby. Men vi hade det ju schysst i alla fall måste jag medge! För de som inte förstår så var alltså tanken att Carro o jag skulle på en Polisgrej i Linköping men på grund av stress och oväder så insåg vi att det inte var riktigt värt det, Tilläggas ska även att Carro klämde fram att de kommer göra samma sak i norrköping på Tisdag!

Sen har jag även ringt till Ica o gnällt för 75920347gången och det hjälpte tydligen för imorron ska jag hämta min rätta lön. Idioter säger jag bara och himla dåligt gjrt av dem med!

Till toppen på pankanan eller grädde på löken så har jag än en gång fått urinvägsinfektion och söderköpingsvårdcentral suger mer än någonsin. Den jäkel som vill känna på hur det är att kissa ut kylskåp i en vecka kan ju höra av sig till dem för mer hjälp får man tydligen inte.

Herrå herrå !

Kommentarer
Postat av: carro

vadå fick du fel lön? ^^ jag blev också lite sne på dom, när jag kom för att hämta mitt presentkort så fanns det inga i kassan så jag fick komma tillbaka en annan dag.. schyst liksom...

2011-02-11 @ 10:50:25
URL: http://kaleidoscopic.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja asså vi som jobba en timma till fick ju lika mkt som de andra. kommer inte ihåg när du drog om du var en av dem som var kvar o fick 700 så fick du för lite alltså... Dö dåligt men ring o klaga typ 1000000 ggr så får du 100 kr till, jag fick det iaf :)

2011-02-11 @ 19:31:36
URL: http://ormbunkens.blogg.se/
Postat av: carro

jaha, nae rätt lön fick jag iaf :) jag gick hem tidigt.

2011-02-12 @ 20:26:12
URL: http://kaleidoscopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0