Mina Mål/ Drömmar/ Önskningar

Det finns många men jag väljer ut några.

Något jag drömmer om just nu är att aldrig mer få vara med om huvudverk i hela mitt liv. Men som sagt drömma kan ju alla!

Jag Önskar att alla mina vänner och nära och kära kommer leva ett härligt och långt liv. Det är vad jag önskar som mest!

Mina del mål är att flytta hemifrån, skaffa egen hund, bilda familj, ha ett jobb som jag älskar att gå till varje dag. Och självklart att få uppleva nya saker med jämna mellanrum och att lära mig massor under mitt liv. Jag vill bli en gammal tant som kan massor och har massor att berätta för mina (föhoppningsvis) framtida barnbarn. :)


Kommentarer
Postat av: miri

åh, vad fint! det är vad jag önskar också!:)))

2011-02-16 @ 22:26:08
URL: http://milj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0