more and more

Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att leva efter orden "lev varje dag som att det vore din sista" Jag menar då skulle jag verkligen inte jobba som kundbokare. Jag skulle jobba med nått helt annat och jag skulle vara ekonomiskt oberoende för jag tror det är där skon klämmer. Allt i denna lilla värld handlar ju om pengar. Man är så fast och beronde av det och man överlever inte om man inte har ett enda öre, inte ens luffarn i sörping skulle göra det. Antingen är man beroende av sina egna pengar eller så blir man beroende av någon annan men i slutändan handlar det tyvärr alltid om pengar...



Jag kanske ändrar inriktning och utbildar mig till dagisfröken istället för polis? eller så gör jag båda? det kanske gå att kombinera liksom? eller? går det ? jag vet inte!

Hakuna matata det löser sig:)

Tjarå herrå ses på lan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0