Rapport

Oj u uj uj! Vad roligt jag hade det igår tack tjejer! Jag älskar när vi ska ha värsta temafesterna och några(jag bl.a.) går in för det helt och bangar ur totlat, medans en del andra kör på mini tema :P Men totalt blev det glitter o glamour igång i alla fall!

Sen ringde jocke pocke imorse (allderles för tidigt) och väckte mig (också allderles för tidigt) men jag är ju van för det brukar typ alltid vara han som väcker mig! Men jag gillar att sova 10 timmar när jag kan faktiskt, kan inte rå för det (A)

Ska även meddela att mitt rum är ommöblerat nu! :D jag snurrade allt ett kvarts varv helt enkelt :)
färdigrapporterad nu :) Ikväll blir det tjejmys igen med melodifestiva, spel o mat! :D Gillar mitt liv helt enkelt!!

PÖSS

Kommentarer
Postat av: carro

tack själv, det var grymt kul igår! :)

2011-02-19 @ 16:52:03
URL: http://kaleidoscopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0