Vad skulle jag göra om jag fick en miljon

Nog för att jag fått lön från 4 ställen den här månaden men det är ju inte ens en hundradel av en miljon typ! Men vem vet jag kanske har nytt glass jobb till i sommar, Inte på Smultronstället då alltså!

Men till ämnet nu då detta skulle jag nog göra av hela miljonen:
Sätta in en hel del på fonder så pengarna kan växa ännu mera. Se till att hälften går till välgörenhet där jag själv medverkar och ser fysiskt vart mina pengar går och hur de hjälper till. Sen skulle jag resa lite och bjuda med vänner och familj :)

Det lilla som blir över sen skulle jag köpa en liten fin lägenhet för.

Nu ska jag tagga till för bowling och för att pussa på min fina jocke! Dunkar ut Magnus Ugglas ur datorn just nu och wii sa att jag var 40 år :( HEj då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0