Besvikelse

När livet går bra och det rullar på helt fel fritt det är då man plötsligt väcks med att få en iskall hink vatten över sig eller ett knytnävsslag i magen eller hur man nu vill föreställa sig det.

Jag har två jobb för tillfället, jag har de mest underbara vännerna man någonsin kan ha, jag har den bästa pojkvänen som vandrat på denna jord, så vad har jag då o klaga på? Jo jag fick förresten parkeringsböter på 600kr igår och nu har jag ångest i magen för det o jag blir inte av med det. Jag låg redan 500kr back i min planering och helt plötsligt på grund av en skylt fan som plötsligt satts upp så låg jag 1100 kr back men tack och lov för min fina Jocke som räddar mig med att erbjuda sig betala hälften av bötern<3. Det hela slutar med att jag ligget back med ENDAST 800kr nu. Inget träningskort den här månaden, eller utgång, eller bowling. Men så är det och det är bara att bita i det förbannat sura och genomruttna äpplet.



Jag hatar min besvikelse och mina humörsvängingar. Att jag inte bara kan släppa vissa grejer, de ältar sig fast och drar en till baka som en magnet mot en kylskåpsdörr. Hmm det kanske är så helt enkelt, jag är en kylskåpsdörr helt klart. Men nu ska jag se en film och trycka ned ångesten så mycket det bara går. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0