filosoferingar

Det sägs att man kan ge allt för något man verkligen vill. Jag skulle nästan ge allt för ett piller som gör att man aldrig mer får ont i huvudet. guuuuud vad jag skulle vilje testa den vardagen alltså, kan inte ens beskriva det med ord hur mkt den önskan skulle betyda om den slog in! Men vad har jag att klaga på egentligen när det finns människor med så mycket större problem. Fast å andra sidan kan man ju egentligen inte säga att ett problem är större än det andra för man kan aldrig mäta den känslan.

Men jag skulle nog ändå säga att personer som har anorexi eller bullemi har mindre problem än de som ofrivilligt svälter ihjäl. Men det får man nog inte säga högt för man ska aldrig sticka ut hakan med sånna påstående om man inte har varit där.(gud nåde den som sticker ut hakan om något som man egentligen bara ska låtsas om inte finns!) Men i en mindre grad har nog mer eller mindre alla tjejer varit där, och förmodligen en jäkligt massa killar också för den delen.

V.S      

Jag vet ju egentligen sällan vad det är jag pratar om när jag tänker efter. Jag tänker bara och så säger jag det, men jag har inte påstått att jag har tänkt tillräckligt för att kunna släppa ut det egentligen. Men sån är jag bara, jag filosoferar högt helt enekelt.

har inget bra sätt att runda av det här på så jag sätter bara punkt. PUNKT


Kommentarer
Postat av: Jenny

Helt sjukt, Men jag har haft precis samma funderingar om samma sak. Men som sagt, säger man de högt blir man väll slaktad. Då har jag ändå nära familjemedlemmar som lidigt av anorexi/bullemi.

Men man måste få reflektera sina tankar, helt rätt =)

2011-02-05 @ 14:22:27
URL: http://angeliitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0