foooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood

Hej
Jag är hungrig
Precis
Hela
Tiden!
Det gör mig galen!!!

Jag tänker just nu på olika maträtter som skulle vara goda att äta, på hur goda kexen där nere i skåpet är eller på den mörka chokladen som finns i kylskåpet. Kan min hjärna försöka arbeta med mig och tagga mig till träning istället? Nääää då den vill bara bygga på ena sidag på vågen istället för båda så det skulle bli jämnvikt nej nej.

Tjejer vad fasen kostade ett sånt där kort på friskis? Ni måste hjälpa mig lite här asså!

Bra jag gör inte som alla andra och sätter in en anons i tidningen när jag behöver hjälp. Jag ber om det på bloggen! Tummen upp! (Läs:ned)

Herrå

Kommentarer
Postat av: Louise

I Söderköping kostar det ca 500 kr/termin! :)

2011-03-01 @ 19:02:27
Postat av: Malin

ANNA VI KÖR!!! jag behöver också röra på asset! xD

2011-03-02 @ 18:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0