Händelser och funderingar

Så hur ska vi göra det här?
När vi ses ute på stan till exempel. ska vi hälsa? småprata lite om vädret? Eller bara gå förbi varandra och låtsas som att vi aldrig varit vänner, släktingar m.m?
Jag vet inte men det känns i alla fall som att du tar mer energi än vad du ger. Ska vi helt enkelt erkänna det och ge upp eller ska vi fortsätta låtsas?


Händelse på dagis idag.
Kille 4 år kommer emd en grön filt.
Jag "Nämen vad har du hittat nu då? en filt?"
Killen "det är ett livsfarligt nät som man kan fånga älgar i"
Killen springer fram mot den manliga fröken och slänger filten över honom.
Jag Skrattandes med tårar i ögonen "där fångade du en riktigt stor älg!"


Det gjorde min dag lite ljusare ialla fall :)

Herrå herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0