I´m freee

Hej!

Nu drar vi om det här på ny kula! Nej jag behöver nte byta blogg, eller ta bort alla tidigare inlägg. Jag tänkte bara börja vara lite mer nyttig och hälsosam.

Igår testade mor och jag på Zumba (läs:skaka rumpa). Carlos (instruktören) var nog tyvärr inte den bästa jag haft, tacka vet jag ju träningsverket i sörping som hade den bästa! Jag lärde mig alltså igår att jag inte ska lägga pengar på att träna på hälsoteamet för det var ingenting för mig.

Idag blir det promenad med Zorro (Som kunde blivit platt igår med tanke på att han stack ifrån pappa och ut på e22:an så bilarna fick bromsa och väja hej villt! för att inte tala om att det blev en bilkö nästan ända in till norrköping, där jag stod och hade bråttom hem... Dumma hund. Men jag tar med honom ut i alla fall även fast han borde ha utegångsförbud resten av sina hundår.

Och imorron fortsätter det! Då ska jag ut med Cato och springa nämligen! (y) Mitt hälsosamma liv är på uppgång igen! OCH det här är det sista. jag ska börja käka morötter när jag blir småhungrig och jag tänker inte sluta förns  "lilla hungern" går över!





Det var alt för mig nu blir det fest och jag är ledig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0