Stress stress stress

åhhhhh ska jag alltid vara så himla planerad oplanearad? Jag vet alltid när det kommer bli stressigt och jag planerar tydligen alltid in det så fint att det blir planerad oplaneradhet. Om ni förstår vad jag menar. På två dagar ska jag visst hinna allt, jobba, kolla lägenet, fika med folk, packa, hämta jocke, packa, laga mat, prata med folk och nu ger jag upp snart för jag orkar inte jag behöver faktiskt mina micropauser.

Men skönt ska det bli på lördag att bara sitta i en bil och inte göra nånting. alsolut ingenting är vad jag kommer göra ska ni veta. jag ska bara sitta där och lyssna på musik och bara vaaaaraaaaa!

Aja jag hinner inte med det här! SLänger bara in en sommrig bild på mig för jag saknar mitt förra hår :( OCH STUDENTEN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0