Världens tråkigaste

Zorro tycker nog att jag är världens tråkigaste matte... Han fick bara en kortpromenad och så fick han ju torka tassarna när han kom in och såg ut som en lervälling. Inte någon snäll matte där inte! Hans matte är sjuk med huvudvärk och feber också, därav inget jobb för mig idag och inte någon långpromenad för zorro. Booooooring!

Mr underbar fyllde 20år igår med och han var hetare än vanlig ! (han hade feber). Hoppas det inte betyder otur om man är sjuk på sin egna födelsedag :O Men vi firade ju honom med paket och tårta ialla fall :) Fiiiiiin är han min grabb <3

Nu ska jag hämta täcket lägga mig i soffan o se på film. Behöver ladda batterierna till uppsägning på kundbokarjobbet idag!

Morsning korsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0