2011-09-16

Nu är jag på topp! Fast ändå inte. Jag vill inte jobba imorron och jocke är inte här. Det är det negativa! Det positiva (Som faktiskt väger över) är att jag har kommit igång med lite träning nu faktiskt :D Visserligen är det jocke som antingen puffar på mig bakifrån eller drar i mig, men rör på mig gör jag iaf:) Märker ganska mycket skillnad från när jag tränar och inte tränar. För nu är jag stabilare i humöret, sover bättre om nätterna och säkert massa mer som jag inte kommer på just nu. Tänkte förresten kanske börja blogga lite smått nu igen. När jag har tid vill säga. Men nu lockar duschen för mycket! :)
Hej hej

Kommentarer
Postat av: Joakim

HEj min fina, här har det inte hänt så mycket ser jag! Men i ska nog se till att komma igång med träningen när du kommer hem igen, jag lovar! ;)

2012-02-04 @ 22:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0