2012-04-01

April April din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill! Eller?..
Nä jag är ju inte mycket för att luras jag och jag tror inte jag har blivit grundlurad idag heller. I alla fall inte vad jag märkt!
Efter en vecka i fjällen nu så känns det skönt att vara på hemmaplan igen. Det här året var nog det år med minst snö i Lofsdalen som vi har varit med om. Man kunde typ bara åka i 2-3 nedfarter. Men vi åkte på och knatade nerför som attan i alla fall.:)
Tog precis min första treo sen jag kom hem till fjällen (onödig fakta). Men i Lördags morse väckte jag faktiskt jocke och jag var rädd. Jag fick något konstigt tryck i huvudet som inte var som min huvudvärk brukar vara. Och jag har varit med om ganska mycket huvudvärk. Självklart skrämde jag upp Jocke men jag ville inte vara vaken själv och rädd (egoist som jag är). Jag har nog hört för mycket om vad huvudvärk kan bero på så jag gör mig själv mörkrädd!
Min fina jocke. Han åkte till Torekov ikväll så nu får jag inte träffa honom förrns på Torsdag igen. Och jag saknar honom redan som attan!! Känns som halva tiden vi har varit ihopp har vi varit ifrån varandra på ett eller annat sätt :/ Knasigt! Men jag älskar honom i alla fall :) <3
Nu däckar jag i sängen! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0