Håll tummarna!

Åh jag vet att man inte borde men jag gör det i alla fall!!! Jag brukar nämligen tänka så att om man vill nått väldigt väldigt mkt så ska man önska det i tystnad jätte mycket och om man uttalar sin önskan högt så slår den inte in. Men jag är så himla glad att jag bara måste säga det i alla fall! Jocke och jag ska kolla på lägenhet idag :D Åh jag bryr mig knappt om ifall det är en bra eller dålig ägenhet. Bara det att vi har kommit igång gör mig taggad på att försöka hitta den perfekta för oss :) Men jag håller ju självklart tummarna för att det blir en lyckoträff på första i alla fall! :D

Kommentarer
Postat av: malin

Lycka till!!! Jag håller också tummarna åt er :))

2012-04-11 @ 14:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0