2012-03-21

Den här förbannade sjukvården vi har i sverige alltså! För att få hjälp direkt ska man visst låta döende för att dem ska haja att man har ont! Förlåt att man biter ihop och inte vill låta som världens döende person när man ringer. För de som har haft urinvägsinfektion nån gång vet hur det känns att ha obehaglig smärta. För er som inte har haft det, var glada!
Jag gillar även att dem tycker det är okej att man ska kissa blod i tre jävla dar (ja jag svär för jag är arg!) innan man får medicin. Jag undrar vad de gör på labben egentligen. Väntar på att kaffet ska bli varmt och att blodet i urinet ska härskna? Man börjar ju undra.
Irriterad är jag och kommer nog vara det tills den här skiten släpper! Tack för argbiggan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0